یزدفردا: نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس: با توجه به تغییرات بافت مسکونی و جمعیتی شهر یزد، برق منطقه‌ای برای تقویت زیرساخت‌های تامین برق آینده به زمین نیاز دارد.

به گزارش یزدفردا: نشست هم اندیشی برون رفت از بحران تامین برق منطقه صفاییه به ریاست محمدصالح جوکار و با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‎‌های اجرایی برگزار شد.

جوکار در این نشست گفت: با توجه به تغییر نوع بافت ساختمانی و افزایش تراکم در منطقه صفاییه، ایجاد زیرساخت و تامین برق به شکل مداوم با رویکرد آینده نگرانه برای برون رفت از بحران احتمالی ضرورت دارد.

وی افزود: بر اساس مصوبه این نشست باید پنج هزار مترمربع زمین‌های دانشگاه جنب میدان کتاب در اختیار برق منطقه‌ای برای ایجاد پست ۶۳ کیلو واتی قرار گیرد و راه و شهرسازی نیز از کمیسیون ماده پنج تغییر کاربری زمین مذکور را اخذ کند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: از سوی دیگر در مکانی که دانشگاه نیاز به گسترس عرصه آموزشی داشته باشد زمین مناسب به دانشگاه اختصاص یابد.

جوکار اظهار داشت: با توجه به تغییرات بافت مسکونی و جمعیتی شهر یزد ضرورت دارد برق منطقه‌ای برای تقویت زیرساخت‌های تامین برق آینده یزد هر کجا نیاز به زمین دارد را احصا و گزارشی برای پیگیری موضوع به راه و شهرسازی ارائه کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا